Goder morgen!

Nu är jag uppe, inte direkt med tuppen men sanningen är att jag faktiskt inte alls sover
speciellt mycket och länge trots att jag går upp mitt på dagen. :) jag brukar vakna sisådär 
en gång i halvtimmen under natten fram tills klockan 8 på morgonen, sen ligger jag vaken.
Det måste verkligen ha med graviditeten att göra för innan den sov jag lätt till 2-3 på dagarna om
ingen väckte mig, haha!

Idag står det inte överdrivet mycket på göra listan. Har så förbaskat ont utav foglossningen så jag
försöker att göra så lite som möjligt och spara kroppen nu inför den kommande förlossningen.
Men de jag vet är iaf att vårat nyinköpta kök kommer att levereras hem till oss idag, så kul! :)

Nu ska jag ta och äta lite frukost, hörs sen!

 Min nya design kommer idag också, här har ni en sneak-peak på headern ;)


Kommentarer
tess

Vad kul !:)

Ja en flicka, vet ni ?:)

Svar: Nej, vi har faktiskt inte kollat könet :) så det blir spännande. Men jag tror de blir en liten tös :) bara vild gissning.
Niccy

2013-09-12 @ 16:58:54
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

niccy.blogg.se

Veronica, tjej på 21 år som lever livet som sambo på västkusten i den lilla staden Varberg tillsammans med min älskade & våra katter i vårat nyköpta hus. Nu väntar vi vårat första barn med beräknad födsel 14 oktober. Pluggar just nu till undersköterska och kommer göra i ungefär ett år. Läs & kommentera gärna. Var inte rädda att fråga om ni undrar någonting.

RSS 2.0