Golv funderingar.

Jag sitter just nu i soffan och surfar runt lite på golv och funderar på vad jag ska 
i köket och i matsalen. Åh, finns så jäkla mycket att välja på. Men frågan är, trä eller klinkers?
Isf kommer de bli sånt klinkers som är klickgolv, slittåligt, inga fogar med massa skit som fastnar 
och lätt att lägga. Det blir grått iaf, så långt har jag bestämt. 

Kanske någon av dessa? 

Vad tycker ni, 1, 2 eller 3?
Hjälp mig nu! :)


1. Ett grått trä-klick golv?


2. Mörk grått klinker-klick-laminat golv.


3. Ljus grått klinker-klick-laminat golv?

Köket är i ek.
Väggarna blir vita och förmodligen svart kakel.
 
 


Kommentarer
Tina

Svart golv är skitsnyggt, MEEEN, du måste städa en gång och det är hela tiiin. Allt syns, ALLT! Några kompiasr till jag la ett svart gol, som sagt skitsnyggt men dom måste damsuga hela tiden för att det inte ska se jävligt skitigt ut. :)

Svar: Men ett grå melerat golv borde ju funka? :)
Niccy

2013-09-12 @ 21:30:51
URL: http://tafvelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

niccy.blogg.se

Veronica, tjej på 21 år som lever livet som sambo på västkusten i den lilla staden Varberg tillsammans med min älskade & våra katter i vårat nyköpta hus. Nu väntar vi vårat första barn med beräknad födsel 14 oktober. Pluggar just nu till undersköterska och kommer göra i ungefär ett år. Läs & kommentera gärna. Var inte rädda att fråga om ni undrar någonting.

RSS 2.0