Välkommen hit!

Tjingeling!
Niccy är tillbaka och har börjat blogga igen, *kan undra för vilken gång i ordningen* haha.
Vi får se hur det går denna gången då. ;)  & just nu har jag en tillfällig header, den andra kommer strax.

 
Veronica heter jag för er som inte sett till mig tidigare och är en tjej på 21 år som bor
tillsammans med min sambo (T, här i bloggen) i vårat hus på västkusten, Varberg närmare bestämt.
Vi bor tillsammans med våra katter och snart blir vi en komplett familj då vi väntar vårat första barn som 
beräknas komma nu den 14 oktober. Lyckan är obeskrivlig!

 
Jag kommer att skriva om allt ifrån min vardag till inredning och barn här i bloggen,
kort och gott precis det jag själv känner för.
Tycker du att min blogg verkar intressant och vill läsa tycker jag att du gör rätt i det,
kommentera gärna emellanåt och länka din blogg också i en kommentar så läser jag din också.

Puss på er sålänge, nu ska jag inte bli långrandig.
Over & out!


Kommentarer
Elin :) 21 år och mamma till två små busungar <3

Såg nu när lillen var beräknad :D
Jag har också gjort en nystart på min blogg så jag kommer titta in här och läsa mer :D

Svar: Va roligt, du är så välkommen :) Man blir alltid ännu mer motiverad att blogga när man vet att någon läser! :D kommer kika in på din också fler ggr :)
Niccy

2013-09-11 @ 23:07:30
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Elin :) 21 år och mamma till två små busungar <3

Åh, vad kul :D Ja precis :D

Svar: kanske en konstig fråga men du är ingen telefonmänniska eller? :p
Niccy

2013-09-11 @ 23:23:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Elin :) 21 år och mamma till två små busungar <3

Menar du telefonförsäljare? :P Nej det är jag verkligen inte :P

Svar: Nej asså om du tycker om att prata i telefon? :)
Niccy

2013-09-11 @ 23:38:28
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Anna

Kikar in lite då å då nu när vi är "nya" med bloggandet båda två ;-)

Svar: Kanon ju :) då lär vi "höras mer" i fortsättningen då? =)
Niccy

2013-09-11 @ 23:56:04
URL: http://www.snurpis.blogg.se
Elin :) 21 år och mamma till två små busungar <3

Nja, jag är med en sms människa :D pratar mer i verkligheten :P haha

Svar: Jaha okeje :p
Niccy

2013-09-12 @ 20:18:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

niccy.blogg.se

Veronica, tjej på 21 år som lever livet som sambo på västkusten i den lilla staden Varberg tillsammans med min älskade & våra katter i vårat nyköpta hus. Nu väntar vi vårat första barn med beräknad födsel 14 oktober. Pluggar just nu till undersköterska och kommer göra i ungefär ett år. Läs & kommentera gärna. Var inte rädda att fråga om ni undrar någonting.

RSS 2.0